lördag 1 oktober 2011

Bror Duktig

Känner mig duktig idag. Men Martin var nog ännu bättre. Han blev bror Duktig och gick efter och påpekade allt. Fruktansvärt irriterande. Det är tur att han är bra snäll annars. ;)

Grundmålade fönstren i matrummet. Så nu ska dom bli vita. (Bröstpanelen ska väck, därför gör jag inget åt det just nu...)

Före: Furu furu furu. Dörr och fönster ut mot altanen.

Före: Furu från ett annat håll.

Under tiden: Grundmålat fönster ut mot baksidan.

Under: Grundmålat. Syns lite dåligt.
Efter fönstermålningen kände jag att jag ville göra nåt mer. Så jag drog igång med slipning av ett gammalt furubord. Gjorde klart bordsskivan och det blev som ett helt annat bord.

Slipa slipa slipa

Slipa lite mera...
Känner mig nöjd med dagens sysslor. Så nu blir det hämtamat och ett glas vin. Because we're worth it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar