tisdag 12 juni 2012

Vad jag gjort senaste tiden...

Vi drog till Gävle på studentfirande och hängde lite i Gamla Gefle och på Gävle Strand. Lätt att glömma bort det när man bor i staden, men Gävle är faktiskt fint och det ser jag nu när jag inte bor där. 

Gamla Gefle

Gävle Strand och Fullriggaren

Sen drog vi till Owes i Valbo där vi hittade lite utemöbler som förmodligen ska få flytta hem till oss.

Martin vid bordet Milton och stolarna Cliff

Soffan Snooze
Martin och hans far har även hunnit med att i stort sett färdigställa hallen. Så nu ser det ut så här. Mer bilder kommer när den är inredd och klar...

Hallvägg
 Igår satte sig Tuva mitt i en halvdödbuske på tomten. :)
Sötnöt <3 
Och så hejade vi såklart på Sverige igår kväll. Men det gick ju åt pipan...
Go Sweden!
Ja det var väl det om detta. Måste uppdatera lite oftare känner jag. Återkommer om det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar